Πασχαλολαμπαδίτσες 2014 - Pinkish

Ήρθε και η σειρά των "Pinkish"
τις οποίες αγάπησα εξίσου πολύ
όπως και τις "Bluish"!!!

Θα ξεκινήσω με τη λαμπάδα της μικρής Μαριλένας
που στα μάτια της νονάς Νατάσας 
φαντάζει ως μια μικρή νεράιδα

... οπότε τι άλλο θα μπορούσε να έχει 
η λαμπάδα της πέρα 
απο το προσωπικό μαγικό ραβδάκι της?


-- // --

Σειρά έχουν τα "Sweet Birdies"


 Τετράγωνη λαμπάδα με τεχνική decoupage 
ροζ κορδόνια ποντικοουράς 
με λαχανί πέρλες δεμένες στο τελείωμα τους
φιόγκος με λαχανί πτι-καρώ κορδέλα και 
χειροποίητα χάρτινα πουλάκια 


η άλλη εκδοχή τους ήταν η εξής,


Τετράγωνη λαμπάδα στολισμένη
με πουά κίτρινη και ροζ κορδέλα,
απο τη βάση έως τη μέση
Διπλός πουά φιόγκος απο ροζ και κίτρινη κορδέλα
Κίτρινο και ροζ κορδόνι ποντικοουράς

και χειροποίητα χάρτινα πουλάκια

-- / / --


Κόκκινη στρογγυλή λαμπάδα 
με τεχνική decoupage,
στολισμένη με σπάγκους σε φυσικό και ροζ χρώμα,
διακοσμητικά κουμπιά στο τελείωμα τους
και ροζ μαλλί 


-- / / --


Στρογγυλή λευκή λαμπάδα
με λινάτσα σε φυσικό χρώμα,
φιόγκος με πτι-καρώ ροζ κορδέλα,
σπάγκος σε φυσικό και ροζ χρώμα,
 ροζ σουετ κορδόνι,
διακοσμημένη με ροζ τριανταφυλλάκι
και ροζ περλίτσες!


-- / / --

Και θα τελειώσω την παρουσίαση 
των φετινών λαμπάδων 
με αυτή της μικρής πνευματικής μου κόρης


Η διαφορά με τις παραπάνω
είναι στο ότι την έφτιαξα μαζί με τη Ραφαέλα μου!!!
Εκείνη διάλεγε υλικά και εγώ συναρμολογούσα...
Εκείνη ζωγράφιζε τα διακοσμητικά και εγώ κολλούσα τούλια!!!
Προβληματίστηκα αρχικά για το πώς θα φαινόταν
μιας και  όπως βλέπετε έχει λίγο απο όλα επάνω,
πώς να βγει το παιδί με τέτοια λαμπάδα 
το βράδυ της Ανάστασης, σκέφτηκα..
και ένα παραπάνω όταν η νονά φτιάχνει τόσες λαμπάδες!!
Και εκεί που σκεφτόμουν το 
πώς μπορώ να "πειράξω" τη λαμπάδα, 
χωρίς να το καταλάβει, μια φωνή με ξύπνησε

"ΧΑΝΕΙΣ ΤΗΝ ΟΥΣΙΑ..... 
ΠΟΙΑ ΛΑΜΠΑΔΑ ΦΤΙΑΧΤΗΚΕ
ΜΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΓΕΛΙΑ, ΦΙΛΑΚΙΑ ΚΑΙ ΑΓΚΑΛΙΤΣΕΣ?
και κάπως έτσι απλώς μπήκε στο κουτί της
η λαμπάδα της Ραφαέλας μου, 
χωρίς να πειραχτεί καθόλου!!!!

-- // --

Δεν ξέρω αν οι Πασχαλολαμπαδίτσες μου,
είναι απο αυτές που θα διαλέγατε για το βαφτιστήρι σας...
Δεν ξέρω αν αυτό που ψάχνετε σε μια λαμπάδα
το βρήκατε σε αυτές που είδατε σε τούτη
ή την προηγούμενη ανάρτηση...

Αυτό που ξέρω είναι, ότι όλα τα παιδάκια
που θα κρατάνε αυτές τις Πασχαλολαμπαδίτσες,
κρατάνε ένα κομμάτι μου.... δημιουργικό...  
καλλιτεχνικό... αγαπησιάρικο
και ελπίζω να τις χαρούν όπως και εγώ!!!


... και θα σας αφήσω με τα Νονοκεράκια μου,
τα δωράκια μου στις νονές που διάλεξαν 
κάποια απο τις Πασχαλολαμπαδίτσες μου,
ώστε να έχουν και αυτές το δικό τους
ιδιαίτερο Πασχαλολαμπαδάκι, φτιαγμένο ειδικά για εκείνες!!!

Καλή Μεγάλη Εβδομάδα
σε όλους μας!!!

Σμουτς
                  Stavi



Δεν υπάρχουν σχόλια: