Βαζάκια αγάπης!

Δυο κορίτσια που γνωρίζω απο όταν πήγαινα 
ακόμα στο σχολείο....
Τη μια απο το δημοτικό... το Πουλάκι μου
και την άλλη απο το γυμνάσιο.. το Πουριδάκη μου

Δυο φιλίες που παρά το πέρασμα του χρόνου
κρατούν γερά.. και όλο δυναμώνουν
και πάντα κάτι γίνεται 
και όλο τις αγαπώ περισσότερο
και όλο θέλω να τους φτιάχνω πραγματάκια..

και αυτή τη φορά ήθελα να φτιάξω ένα κατιτίς
που να έχει ένα ρομαντισμό... 
μα και ένα παιχνιδιάρικο χαρακτήρα..
μα και να τους πω και λογάκια όμορφα..
και φιλοσοφίες που πολύ αγαπώ...
και να τις γλυκαίνει βλεπόντας το..
και κατέληξα σε αυτό..


Στο Βαζάκι Αγάπης όπως το ονόμασα..
και που όλο λέω να φτιάξω ένα 
και για μένα την ίδια
γιατι εεε, και εμένα με αγαπώ πολύ
αλλά δε το χω πάρει ακόμα απόφαση..


Να μου γράψω λογάκια γλυκά
που θα θελα να ακούσω
σε "περίεργες" στιγμές
όπως έκανα και για τα κορίτσια μου
και να κουνάω το Βαζάκι Αγάπης μου
χαζεύοντας τα γκλίτερ και τα πολύχρωμα κονφετί
και όταν νιώσω την ανάγκη για λίιιγη παραπάνω αγάπη
να διαλέξω στη τύχη ένα χαρτάκι
και να μου το διαβάσω...

Σαν κλήρωση ένα πράγμα...
και κάτι μου λέει ότι τη κατάλληλη στιγμή
θα επιλέγεται το κατάλληλο μήνυμα...


Μια όμορφη ιδέα
πολύ απλά υλοποιήσιμη
για να πούμε όμορφα λογάκια
σε όποιον εμείς επιλέξουμε...

Σμουτς
        Stavi


Δεν υπάρχουν σχόλια: